У львівській лікарні Охматдит вимагали у батьків купувати ліки

Поділитись
У лікарні Охматдит Клінічного центру дитячої медицини проведуть службове розслідування
 
Гарантовані державою медичні послуги мають бути безкоштовними для пацієнта.
Про це написали на сторінці Львівської облради у Фейсбук, реагуючи на публікації у медіа про вимоги лікарів до пацієнтів, щоб ці самостійно купували ліки. 
 
Зокрема, до медіа звернулася Марина Болкун – мама хлопчика, що лежав у лікарні.

Марина Болкун розповіла, що за 10 днів у «Охматдиті» витратила понад 4 тисячі гривень на ліки та медприладдя для сина. Вона надала чеки та поскаржилася до НСЗУ. Купувала навіть термометр !

Ще одна жінка, Злата Дубська, чий син перебував у реанімації тієї ж лікарні, щодня витрачала по 1500–2000 гривень на ліки, фізрозчини та інші матеріали.

Отож у Львівській облраді заявили, що медзаклади, законтрактовані Національною службою здоров’я України у межах програми медичних гарантій, мають надавати пацієнтам ліки й медичні послуги, необхідні під час лікування, безоплатно.
 
А вимоги до пацієнтів чи батьків дітей, які лікуються у медзакладах, самостійно купувати ліки або платити за медпослуги, які мають надаватися безоплатно, є неприпустимі та незаконні.
 
Тому ситуація з вимаганням у матерів купувати медичні препарати для дітей, які проходили лікування у підрозділі “Охматдит” комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради “Клінічний центр дитячої медицини”, і яку описали журналісти одного з львівських видань, вимагає негайного реагування.
 
У медичному закладі впродовж трьох робочих днів буде проведено службове розслідування, за результатами якого винні в описаних діях нестимуть відповідальність, передбачену чинним законодавством.
 
Про скерування відповідного листа до керівництва медустанови повідомили в Управлінні майном спільної власності Львівської обласної ради.
 
До слова, як і куди поскаржитися, кщо від вас лікарі вимагають купувати ліки ?

Подати скаргу до НСЗУ можна кількома способами:

  1. Залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі «Громадянам».
  2. За безплатним номером контакт-центру 16-77. Оператор гарячої лінії зафіксує скаргу та допоможе оформити звернення.
  3. Надіслати офіційний лист на електронну пошту: info@nszu.gov.ua.
  4. Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
  5. Написати звернення на особистому прийомі громадян.
Контент Медіа
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.