У Дублянах обіцяють якісну воду, за яку треба платити
Загалом у Меморандумі передбачено, що у власності університету залишаються очисні споруди. Тож навчальний заклад буде ними оперувати до того часу, поки місто збудує колектор до міських очисних споруд. Меморандум також узгоджує всі відносини між сторонами та заплановані робити в найближчі 2 роки для того, щоб повністю фіналізувати цей процес.
«У Дублянах тепер буде безперебійна вода контрольованої якості. Для цього був побудований новий водогін від наших магістральних мереж до Дублян. А зараз нам потрібен певний час, аби здійснити повну інвентаризацію усіх мереж.
Що важливо: закликаємо мешканців встановити квартирні лічильники для обліку водопостачання. На сьогодні лише 50% помешкань і будівель Дублян мають облаштовані квартирні лічильники. А відповідно до законодавства, мешканці та підприємці мають самостійно встановити лічильники води, аби сплачувати за фактично спожиті кубометри. Відтак, раз інвестувавши у якісний прилад обліку, мешканець буде сплачуватиме за фактично спожиті кубометри води, а не за нормою.
А ми, зі свого боку, готові проконсультувати мешканців Дублян щодо встановлення лічильників та надати своїх фахівців», – розповів керівник ЛМКП «Львівводоканал» Дмитро Ванькович.
Тариф на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для категорії «населення» Дублян буде:
• водопостачання холодної води – 17,29 грн/м3;
• водовідведення (каналізація) – 8,59 грн/м3.
Цей тариф затверджений постановою НКРЕКП і не змінювався з 2021 року.
«Протягом 10-15 жовтня мешканці Дублян отримають платіжки за водопостачання і водовідведення за вказаними тарифами.
Для зручності мешканців рекомендуємо користуватися безкоштовним чат-ботом vodokanal_lviv_bot (Телеграм/Viber), де можна онлайн подати покази лічильників, сповістити про аварію та отримувати сповіщення про можливі відключення водопостачання», – додають у ЛМКП «Львівводоканал».
Для додаткової інформації щодо встановлення лічильника води слід звертатись у сервісні центри Львівводоканалу:
– м. Львів, вул. Зелена, 64 та вул. Хуторівка, 24 (пн.–чт. З 8:00 до 17:00; пт. З 8:00 до 16:00).
Або за номерами контакт-центрів (прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо):
-– 38 (032) 240-01-00;
– 38 (067) 310-09-49;
– 0 (800) 30-15-51 (безкоштовний для всіх операторів зв’язку)
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.
Цілодобова Гаряча лінія» (цілодобово) для звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо:
– 15-51,
– (032) 259-15-50,
– (032) 259-15-51.
Лічильники можна також придбати сайті «Львівводоканалу»: https://lvkmarket.com.ua/
Читайте також: Львівводоканал піднімає абонплату за так зване абонентське обслуговування