У львівських лікарнях з’явилися представники пацієнта – що вони порадять
Представники пацієнта – це активні громадяни, які успішно пройшли тренінговий курс Національної служби здоровʼя України та партнерів проєкту із загальних питань щодо надання медичних послуг.
Вони інформуватимуть пацієнтів про перелік безоплатних послуг та умови їх отримання, а також допомагатимуть у випадку порушення їхніх прав, фіксуватимуть відгуки пацієнтів та вестимуть спостереження за процесами надання допомоги у медичному закладі.
«Адміністрація лікарні святого Пантелеймона зацікавлена в тому, щоб пацієнти володіли інформацією щодо послуг, які надає наш заклад охорони здоров’я за Програмою медичних гарантій. І звісно, для нас буде цінною інформація, яку амбасадори проєкту проаналізують за результатами анкетування пацієнтів. Адже ми прагнемо надавати лише якісні медичні послуги пацієнтам. Тому цей проєкт – це можливість отримати об’єктивну оцінку нашої роботи й за потреби – покращити її», – розповів директор лікарні святого Пантелеймона Першого медоб’єднання Львова Юліан Голик.
Скористатись допомогою представників проєкту в лікарні може кожен.
Для цього достатньо підійти до їхнього стенду із позначкою «Представник пацієнта», що на першому поверсі, поруч із входом до лікарні. Спеціалісти працюватимуть у будні з 09:00 до 15:00.
Пілотна ініціатива «Представник пацієнта» – це спільний проєкт Національної служби здоровʼя України та Руху ЧЕСНО, який реалізовується за підтримки Міністерства охорони здоровʼя, Світового банку та Посольства Швейцарії в Україні.
Проєкт реалізується у п’яти медичних закладах України, два з яких – у Львові.
Читайте також: що робити, якщо лікарі державних та комунальних закладів медицини вимагають оплати