Депутати Ратуші проголосували за списання старого громадського транспорту
Транспорт буде проданий через систему Prozorro на металобрухт. Вилучені кошти підприємства планують витратити на свою операційну діяльність.
Як розповіли у ЛКП АТП №1, йдеться про автобуси 1993-1999 років випуску марок «MERSEDES-BENZ», «VOLVO», «МАN» та «HEULIEZ», які не експлуатуються з 2014-2017 років.
«Такі автобуси вже не виробляють, тому до них немає запчастин. Автобуси мають 800 тис.- 1 млн км пробігу.
Раніше була ідея передати їх на потреби ЗСУ. Ми оголошували про пошук громадських організацій, які би могли відремонтувати або переобладнати ці автобуси для потреб військових. Була одна організація, яка спочатку зацікавилася, але потім відмовилась.
Тому було ухвалено рішення продати ці автобуси на металобрухт. Вони будуть виставлені на продаж через систему Prozorro. Вилучені кошти планується витратити на операційну діяльність підприємства», – пояснили у ЛКП АТП-1.
За інформацією ЛКП «Львівелектротранс», на списання подано 14 трамваїв КТ-4-Д та КТ-4-СУ, 1980-х років випуску, які відпрацювали потрійний термін експлуатації, та 2 тролейбуси ЛАЗ Е183 та ЛуАЗ- Т-601.
«Станом на сьогодні усі заявлені транспортні засоби перебувають у несправному стані та не підлягають ремонту. Це підтверджено відповідними експертними висновками.
Трамвайні вагони та тролейбуси будуть розібрані. Придатні елементи будуть використанні для ремонту діючого рухомого складу, а решта буде продано на брухт через систему Prozorro.
Усі отримані з продажу кошти підприємство використає на господарську діяльність», – розповіли у ЛКП «Львівелектротранс».
Водночас, у комунальному підприємстві наголосили, що вагони, які мають історичне значення для розвитку електротранспорту у Львові, зберігають. «Серед них 5 тролейбусів (1989,1992,1995, 2009 та 2012 років випуску), 4 пасажирські трамваї (1909, 1957, 1977 та 1979 років випуску), 5 спецвагонів (1954, 1961, 1962 та 1963 років випуску) та спеціальна платформа з вишкою для огляду контактної мережі на базі двовісного трамваю виробництва віденського заводу «Сіменс&Гальське» (1895 р.), яка використовується і сьогодні на території трамвайного депо», – сказали у ЛКП «Львівелектротранс».
З балансу Львівелектротрансу спишуть і старі трамвайні колії, демонтовані з вул. Шевченка та з вул. С.Бандери перед початком їх реконструкції. Їх теж продадуть на брухт через систему Prozorro.
«Старі колії були демонтовані при ремонті вказаних вулиць та теж відпрацювали потрійний термін експлуатації. До прикладу, колія на вул. С.Бандери була введена в експлуатацію у 1949 році, а на вул. Шевченка – у 1958-му», – додали у комунальному підприємстві.
Читайте також: Львів отримає трамваї з Берліна, за які треба заплатити мито і за транспортування