Збій у системі оплати за проїзд у транспорті Львова таки був: офіційна заява

На вихідних до ЛКП «Львівавтодор» від банку надійшло повідомлення про необхідність додаткової перевірки списань коштів за п’ятницю, 23 лютого.
Відразу після цього ЛКП «Львівавтодор» розпочало внутрішню перевірку спільно з компанією «Мікроелектроніка».
Пізніше отримали перші звернення від пасажирів на Гарячу лінію міста та гарячу лінію ЛеоКарт про некоректне списання коштів за проїзд у громадському транспорті. Окремі випадки звернень підтвердились.
Після перевірки кожної операції у підприємстві підтвердили, що у близько 2% пасажирів, які розрахувались за проїзд банківською карткою у п’ятницю, 23 лютого, справді відбулось «подвоєння транзакцій».
До слова, щодня у громадському транспорті відбувається близько 58 тисяч транзакцій банківськими картками.
Вже відомо, що цей збій не пов’язаний з якістю роботи валідатора, часом валідації, маршрутом транспортного засобу, видом транспорту чи видом платіжної системи.
Подвоєння транзакцій підтвердив і головний підрядник «Мікроелектроніка» у своєму листі, в якому офіційно вибачився, визнав свою вину та одразу ж запропонував механізм автоматичного повернення надміру списаних коштів.
Відтак технічний відділ завершує ідентифікацію усіх помилкових транзакцій за цей день, після чого впродовж 14 робочих днів надмірно списані кошти у повному обсязі будуть повернуті пасажирам в автоматичному режимі.
Водночас ЛКП «Львівавтодор» із генеральним підрядником «Мікроелектроніка» вже працюють над впровадженням додаткового контролю роботи програмного забезпечення для недопущення такої ситуації у майбутньому.
Система безготівкової оплати у Львові працює у звичному режимі.
Читайте також: у Львові відновлять чотири автобусні маршрути