Українські бренди платять по 27 тисяч за нових підписників – куди йдуть гроші

Поділитись

Користувач відомої соцмережі придумав спосіб як допомогти Збройним Силам України купувати такі важливі дрони.

Український сегмент соцмережі X (раніше відомої як Twitter) захопив новий флешмоб, який приносить брендам Dnipro-M, Dodo Socks, «Українська Броня» (та багатьом іншим)  нових підписників, а ті у відповідь донатять на збори для ЗСУ.

Читайте також : У медіа закликають закрити Telegram

Про це написали на сайтіDev.ua

Флешмоб почався із підколки

Цю ініціативу започаткував користувач X з ніком Robert Zeltinsh, який 4 лютого написав допис, в якому висміяв дизайн продукції бренду «Молокія». Твіт став вірусним, і набрав понад 330 тисяч переглядів та 7 тисяч лайків.

«Мені написали з Молокія і попросили адресу куди можна відправити курʼєра, походу приїдуть бити їба***ик», — згодом пожартував Zeltinsh у дописі, який також став дуже популярним.

У коментарях до цього посту SMM-ник компанії DEFPOINT, яка спеціалізується на військовій амуніції, поцікавився в Robert Zeltinsh, чи можна домовитися, щоб він пожартував і про їхній дизайн.

Чому саме 27 000 грн

Ціна питання, яку запропонував користувач X, став донат на 27 000 грн. Саме стільки коштує 1 дрон зі збору на FPV для підрозділу ГУР, який вирішив активізувати Robert Zeltinsh.

«Якщо ваші твіти допоможуть нам зібрати 1000 підписників до кінця місяця — ми за», — відреагували в DEFPOINT.

Зі схожою пропозицією (набрати 2500 підписників в обмін на донат) до Zeltinsh звернулася й компанія «Українська броня», яка також додатково подарувала кілька своїх шоломів. 

Robert Zeltinsh, який має майже 10 000 підписників на X (і жартує, що «продав» кожного з них за 27 грн), почав активно закликати підписуватися на DEFPOINT та «Українську броню». Невдовзі ті набрали бажану кількість фоловерів і зробили донати на дрони.

Читайте також: Мільйоном дронів обіцяє забезпечити Україну НАТО

Згодом Zeltinsh запропонував долучитися й іншим українським компаніям — запрошення отримали «Маслотом», «Нова пошта», Uklon та Comfy, та багато інших.

Хто задонатив 27 К ?

Участь у флешмобі взяли такі бренди, які вже набрали необхідну кількість підписників і зробили донат:

  • DEFPOINT — компанія, яка займається постачанням тактичної амуніції, одягу та інших військових товарів.
  • «Українська броня» — виробник бронежилетів, балістичних шоломів, легких пресованих і композитних керамічних бронеплит, тактичної амуніції.
  • Dnipro-M — українська мережа магазинів інструментів.
  • MEGOGO — стрімінговий сервіс.
  • Dodo Socks — виробник шкарпеток та білизни.
  • Uklon — український райдхейлінг сервіс.
  • N-iX — українська ІТ-компанія з головним офісом у Львові.
  • MAL’OPUS — видавництво книг та коміксів.
  • Exchange Hunter — сервіс пошуку криптообмінників.
  • Leglo — бренд постільної білизни, текстилю та домашнього одягу.
  • YASNO — постачальник світла й газу.

Бренди, які ще не набрали бажану кількість підписників:

  • Non Stop — виробник енергетичних напоїв.
  • Prom.ua — один з найбільших маркетплейсів України.
  • lovespace.ua — магазин іграшок для дорослих.
  • ДТЕК — енергетична компанія (взяла участь у флешмобі повторно).
  • Ravlyk Bob — виробник солодощів.

До цієї ініціативи долучаються також невеликі бренди та компанії, які донатять суми менші суми, ніж та, з якої почався флешмоб, наприклад 2700 грн.

Тож десять маленьких компаній і дрон готовий !

А стосовно такого способу зібрати підписників у мережі вже з’явилися меми.