У львівському громадському транспорті їздять “таємні пасажири”

Найпоширенішими порушеннями з боку водіїв залишаються невидача паперових квитків з QR-кодом при готівковій оплаті або ж повторна видача старих недійсних квитків.
У комунальному підприємстві нагадують пасажирам: при оплаті готівкою слід вимагати квитки у водіїв та перевіряти актуальні час та дату друку квитка. Адже це підтвердження оплати за проїзд при контролі.
Серед інших порушень – розмови по телефону під час руху та куріння в салоні, що негативно впливає на комфорт і безпеку перевезення пасажирів у громадському транспорті.
У ЛКП «Львівавтодор» наголошують: «таємні пасажири» не просто фіксують порушення водіїв, вся зібрана інформація передається для реагування спершу перевізникам – для проведення відповідної роботи з водіями. А також – в управління транспорту і в департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури – для забезпечення контролю за усуненням зловживань.
«А у випадку, якщо водії не видають паперових квитків, викликають представників поліції. За таке порушення правоохоронці складають на водіїв протокол за ст. 51 КУпАП», – додали у комунальному підприємстві.
Якщо ж «таємні пасажири» виявляють пасажирів, які не оплачують проїзд, то для накладення штрафу викликають контролерів у спецформі.
До слова, за 2 місяці дії безготівкової оплати проїзду у всьому громадському транспорті Львова, контролери здійснили перевірку реєстрації поїздок понад 497 тис. пасажирів.
Через відсутність оплати чи валідації проїзду працівники служби контролю виписали близько 3 тис. штрафів.
Ще 60 постанов за незареєстрований проїзд винесли представники поліції.
До слова, кошти, сплачені за штрафний квиток (300 грн), надходять перевізникам. А кошти від сплати штрафу, накладеного поліцією (400 грн), надходять до державного бюджету.
Писали ми і про те, що штрафують також і перевізників, які не випускають потрібну кількість автобусів на маршрут. Через порушення договірних зобов’язань у Львові перевізникам виписали 155 штрафів на суму 263 тисячі гривень.