Водіїв громадського транспорту вчили комунікувати з пасажирами
Зокрема, водіям розповідали про особливості спілкування з людьми на кріслах колісних та як допомагати їм користуватися міським транспортом.
«Щоб маломобільна людина могла потрапити в транспорт, водій має під’їхати максимально близько до бордюру, опустити відкидний пандус, та обов’язково запитати, чи потрібна допомога. Аналогічно і при виході з транспорту.
Розуміємо, що маломобільних людей у нас більшатиме. Тому послуги з перевезень повинні ставати більш інклюзивними. А водії, які надають ці послуги, повинні вміти це робити. І мають робити це максимально якісно»,- зазначив керівник управління транспорту Орест Олеськів.
Також йшлося про особливості комунікації і з іншими категоріями пасажирів – військовими, пільговиками, дітьми.
Разом з тим водіям наголосили і на ключових принципах їхньої роботи – дотриманні розкладів та правил дорожнього руху.
Останній блок зустрічі пройшов у форматі «питання – відповіді», що дозволяє отримати зворотній зв’язок з водіями, почути їхні думки чи проблемні питання.
Як нагадав керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури міськради Олег Забарило, навчання для водіїв відбуваються на постійні основі, орієнтовно 2 рази в місяць. Їх мають пройти всі водії, які працюють на міських маршрутах.