Автобусний маршрут номер 1001: е-квиток ? Не чули

Поділитись

Після впровадження е-квитка у громадському транспорті Львова та на міжміських автобусних маршрутах пасажири стали ретельніше звертати увагу на те, щоб у транспорті існував облік оплати за проїзд.

А на міжміських маршрутах запроваджено навіть систему “громадський контроль”, відповідно до якої пасажири, які зафіксували порушення в отриманні оплати за проїзд можуть мати винагороду.

Пасажирка Олена Ладиченко звернула увагу на те, що на маршруті N 1001 валідатор взагалі відсутній, а водій не видає жодних квитків, беручи за проїзд 20 грн. Про це вона написала у групі Гаряча лінія міста Львова.

“Вчора їхала перший раз на маршруті 1001. Валідатори відсутні. Водій квитки не видає. Висить оголошення, що проїзд коштує 20 грн. Це так має бути? Можливо, це якийсь особливий маршрут? Поясніть, будь ласка”.

У коментарях дописувачі написали, що цей маршрут не міський, а працює як міжміський.

Це при тому, що ще у грудні 2021 року цей маршрут вже начебто став міським.

“Відповідно до рішення виконавчого комітету ЛМР, приміські автобусні маршрути №1001 та №184а прийняли до міської транспортної мережі.

Ці автобуси курсують до населених пунктів, які входять до Львівської міської територіальної громади – Рясне – Руське та Рудно. Відтак, після того, як поліція погодить паспорти маршрутів, а міська рада укладе з перевізниками тимчасові угоди, вказані маршрути будуть інтегровані у міську транспортну систему.

Відповідно, на цих, вже міських маршрутах буде впроваджено автоматизовану систему оплати за проїзд”.

Відомо, що цей маршрут обслуговує компанія “Успіх-БМ”

Водночас, як повідомили у Е-квиток на Львівщині/Smart Ticket Technology якщо у пасажира виникли запитання чи зауваження щодо роботи системи на приміських та міжміських маршрутах Львівської області – звертайтеся, будь ласка, на гарячу лінію: 0 800 300 844.

Саме через систематичне порушення водіями автобусів на приміських та міжміських маршрутах Львівської області алгоритму роботи із валідаторами та створення штучних перешкод у роботі е-квитка, ми запровадили ініціативу “громадський контроль”.
Вона передбачає надання премій кожному пасажиру, який зафіксує і передасть на нашу гарячу лінію факти порушення у роботі безготівкової форми оплати з боку водія.