Леокарт: результат першого тижня роботи 20 грн за проїзд
Насправді ми не помилилися. Саме 20 грн львів’яни оплачували готівкою у громадському транспорті за проїзд через те, що система валідації карт Леокарт часто не працювала, не кажучи про те, що падіння “Київстару” збіглося із початком роботи Леокарту.
У перший тиждень роботи Леокарт львів’яни не змогли скористатися опцією оплати за проїзд з банківської картки.
Окрім того виявилося, що частина карток Леокарт була бракована, а, отже, не працювала частина карток.
До того ж валідатори також давали збій. Ось як прокоментував основний результат роботи першого тижня Леокарт львівський журналіст Віктор Гальчинський.
“П’ятниця, типова львівська приватна маршрутка.
Валідатор – на фото.

Блок водія наглухо “завис” ще 15 хвилин тому. Водій не свариться та безуспішно намагається повернути блок до життя.
Люди заходять, бачать це все і мовчки платять 20 грн. Можуть не платити за правилами, але платять, щоб мотивувати водія їхати. Звісно ж, жодних квитків – “пані, ви ж бачите, воно не друкує!”. Облік готівки – “максимально прозорий”.
Маршрутка наглухо вклякає в заторі через ДТП. Виїхати шансів нема, водій відчиняє двері. Трохи проходжу пішки і пересідаю на трамвай. Валідатор у трамваї блимає як новорічна ялинка і кожні 2 хвилини перемикається між робочим станом і тим, що на фото. Щось там навіть валідує.
Банківські картки – не працюють, нема зв’язку. Люди платять 20 грн водію, водій чесно друкує QR-квиток.
Таких ситуацій по місту – дуже багато.
“Гаряча лінія міста Львова” рясніє скаргами на відсутність транспорту і свавілля водіїв.
Підсумок ж такий: під виглядом суперінновації у Львові впровадили систему оплати проїзду, яка не витримала випробування реальним навантаженням та проблемами зі зв’язком та не додала керованості міському транспорту Львова.
Єдиний її ефект – зростання тарифу до 20 грн та звання найдорожчого міського транспорту України”.
Складно не погодитися з таким висновком першого тижня впровадження Леокарт. Хочеться вірити, що з часом його робота налагодиться. А поки що маємо удвічі здорожчання проїзду у трамваях і тролейбусах та на 30 відсотків у автобусах. Це при тому, що ні на один процент комфорт у громадському транспорті Львова не покращився.
Можливо, навіть навпаки, зайва нервозність, цинічна реклама про те, зо з Леокарт жити стало веселіше та нагадування, що на лінії працює контроль і штраф 300 грн. Мовляв, контролерів, яких чиновники мерії активно запрошують на роботу, не цікавить причини неоплати за проїзд.
Не працює валідатор чи картка – плати готівку !
І в цьому вся суть Леокарт