Леокарт: результат першого тижня роботи 20 грн за проїзд

Поділитись
Насправді ми не помилилися. Саме 20 грн львів’яни оплачували готівкою у громадському транспорті за проїзд через те, що система валідації карт Леокарт часто не працювала, не кажучи про те, що падіння “Київстару” збіглося із початком роботи Леокарту.
 
У перший тиждень роботи Леокарт львів’яни не змогли скористатися опцією оплати за проїзд з банківської картки.
 
Окрім того виявилося, що частина карток Леокарт була бракована, а, отже, не працювала частина карток.
 
До того ж валідатори також давали збій. Ось як прокоментував основний результат роботи першого тижня Леокарт львівський журналіст Віктор Гальчинський.
 
“П’ятниця, типова львівська приватна маршрутка.
 
Валідатор – на фото.
Фото Віктора Гальчинського
 
Блок водія наглухо “завис” ще 15 хвилин тому. Водій не свариться та безуспішно намагається повернути блок до життя.
 
Люди заходять, бачать це все і мовчки платять 20 грн. Можуть не платити за правилами, але платять, щоб мотивувати водія їхати. Звісно ж, жодних квитків – “пані, ви ж бачите, воно не друкує!”. Облік готівки – “максимально прозорий”.
 
Маршрутка наглухо вклякає в заторі через ДТП. Виїхати шансів нема, водій відчиняє двері. Трохи проходжу пішки і пересідаю на трамвай. Валідатор у трамваї блимає як новорічна ялинка і кожні 2 хвилини перемикається між робочим станом і тим, що на фото. Щось там навіть валідує.
 
Банківські картки – не працюють, нема зв’язку. Люди платять 20 грн водію, водій чесно друкує QR-квиток.
 
Таких ситуацій по місту – дуже багато.
 
“Гаряча лінія міста Львова” рясніє скаргами на відсутність транспорту і свавілля водіїв.
 
Підсумок ж такий: під виглядом суперінновації у Львові впровадили систему оплати проїзду, яка не витримала випробування реальним навантаженням та проблемами зі зв’язком та не додала керованості міському транспорту Львова.
 
Єдиний її ефект – зростання тарифу до 20 грн та звання найдорожчого міського транспорту України”.
 
Складно не погодитися з таким висновком першого тижня впровадження Леокарт. Хочеться вірити, що з часом його робота налагодиться. А поки що маємо удвічі здорожчання проїзду у трамваях і тролейбусах та на 30 відсотків у автобусах. Це при тому, що ні на один процент комфорт у громадському транспорті Львова не покращився.
 
Можливо, навіть навпаки, зайва нервозність, цинічна реклама про те, зо з Леокарт жити стало веселіше та нагадування, що на лінії працює контроль і штраф 300 грн. Мовляв, контролерів, яких чиновники мерії активно запрошують на роботу, не цікавить причини неоплати за проїзд.
Не працює валідатор чи картка – плати готівку !
 
І в цьому вся суть Леокарт
 
Контент Медіа
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.