Новий начальник сервісного центру буде боротися з корупцією і пильнувати електронну чергу

Поділитись

Новим керівником Регіонального сервісного центру МВС у Львівській області призначено Олександра Семчишина. Його минулого тижня представив начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.

«Ваше завдання — забезпечення роботи електронної черги, унеможливлення будь-яких проявів корупції. На сьогодні на Львівщині перебуває значна кількість внутрішньо переміщених осіб, тож маємо велике навантаження на сервісні центри МВС у регіоні», – зазначив Начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.

Після представлення нового очільника колективу, Начальник Головного сервісного центру оглянув роботу сервісних центрів МВС у Львові та Стрию ознайомившись з роботою електронної черги, процесом видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів в умовах перебоїв з електропостачанням.

Біографічна довідка:

Олександр Семчишин проходив службу у Збройних силах України з травня 2007 року по грудень 2008 року.

З січня по вересень 2009 року – менеджер ДП «Крупозавод Озерянка».

З січня 2013 року по грудень 2019 року – працював у Львівському міському управлінні ГУ Державної міграційної служби України.

Грудень 2020 року по серпень 2021 року – завідувач сектору організації допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів та підвищення кваліфікації водіїв Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Львівській області.

Серпень 2021 року по листопад 2022 року – Начальник сервісного центру МВС №0744 у місті Нововолинськ.